کارخانه پیانو سمیک Samick

تاسیس کارخانه پیانوی سمیک در سال ۱۹۵۸ با یک روحیه عالی که پرورش‌دهنده صنعت ادوات موسیقی در کشور کره‌جنوبی و به نفع ملل دنیا بود، ایجاد گردید.
کمپانی ادوات موسیقی سمیک به طوری که کاملا پیش‌بینی شده بود ، جزء یکی از بزرگترین سازندگان و صادر‌کننده پیانو در دنیا می‌باشد. سمیک هم‌چنین قادر گردید جایگاه مهم و عظیمی را به عنوان بهترین سازنده ادوات مختلف موسیقی به خود اختصاص دهد.
در نیم‌ قرن گذشته، سمیک این راه را اتخاذ کرده است که جزء یکی از مهم‌ترین و عظیم‌ترین کمپانی‌های جهانی به حساب آید که البته با همکاری ۲۰۰ شرکت در ۸۰ کشور دنیا این امر میسر شده است.
رسیدن به تکنولوژی‌های مدرن در ایجاد و ساخت و تولید پیانو همراه با ساخت و تولید اصولی و بازار  فرا منطقه‌ای عظیم که همراه با استراتژی‌های مختلف سمیک می‌باشد این امر را تایید می‌کند که به عنوان جایگاه محکم بین‌المللی ، یکی از موثرترین و بزرگ‌ترین سازندگان پیانو با حساب بیاید.
سمیک به تولید بهترین شاهکارهای خود در دنیا که بیشتر آن‌ها نشأت گرفته از نظرات پیانیست‌ها و خریداران می‌باشد ادامه مي‌دهد و نیز تمام سعی و کوشش خود را در راه تحقیقات بی‌پایان و توسعه کیفیت محصولات خود و هم‌چنین طراحی و الگوی نوآورانه ادوات موسیقی بکار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
0دیدگاه
امتیاز دهید :