درباره ما

گالری پیانو درسا نمایندگی انحصاری پیانو سمیک کره در ایران است که همواره تلاش داشته تا بهترین خدمات را به اساتید، هنرجویان و مشتریان محترم ارائه نماید. امروز، گالری درسا با بهره‌گیری از کارشناسان خبره‌ای که دوره‌های آموزشی و مهارتی را در کارخانه سمیک کره جنوبی پشت‌سر گذاشته‌اند، تخصص و تجربه‌ی خود را در اختیار عموم مردم ایران قرار داده است.

پیانو درسا سال‌هاست که درزمینه‌ی خرید و فروش پیانو و سایر سرویس‌های وابسته به آن خدمت‌رسانی می‌کند. با توجه به کیفیت ارائه‌شده توسط این مرکز، کارخانه‌ی سمیک، انواع تقدیرنامه‌ها و گواهینامه‌ها را به پیانو درسا اعطا کرده که این افتخار، بدون اعتماد شما و تلاش کارشناسان به بار نمی‌نشست.

گالری پیانو درسا به عنوان نماینده انحصاری کارخانه سمیک Samick با سابقه‌ای درخشان در امر خدمت‌رسانی به هنرمندان و اساتید، درراه ارتقای سطح هنر ایران و آسایش خاطر مشتریان کوشیده و در آینده نیز، بهتر از گذشته، این مسیر ادامه خواهد داشت. ما باور داریم که عشق به پیانو و صدای دل‌نشین آن، بخش مهمی از زندگی شماست و به همین سبب، با انواع خدمات پیانو همواره همراهتان هستیم.

در راستای خدمت رسانی به اساتید، هنرمندان و آموزشگاهها، سالن کنسرت درسا با ظرفیت 80 نفر، جهت برگزاری کنسرت، همنوازی، تمرین و ..... آماده همکاری با شما عزیران هنرمند می باشد.

همچنین انواع خدمات از قبیل کوک پیانو، رگلاژ پیانو، تعمیرات پیانو و تدریس پیانو را برای شما درنظر گرفته‌ایم تا با داشتن مجموعه‌ای کامل، تمام نیازهای شما را برآورده سازیم. 

با افتخار کنار شما و پیانوی محبوبتان هستیم.